Pokazuje rezultate 1 do 3 od 3

Tema: Program za masu u super serijama - vase misljenje?

  1. #1
    Početnik Junior sehaoo avatar
    Pristupio/la
    Jan 2011
    Poruke
    51
    Points
    8,206
    Level
    1
    Points: 8,206, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 1.0%
    Achievements:
    Veteran5000 Experience Points
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    Stanje reputacije
    0

    Program za masu u super serijama - vase misljenje?

    Pozdrav
    Evo nabavio sam neki program za masu u super serijama pa me zanima vase misljenje o njemu i naravno neki savjeti


    Ponedjeljak: prsa/leđa/biceps/triceps/gornji trbušni mišići
    Superset #1:
    Kosi potisak bučicama na klupici - 3 serije od 8-10 ponavljanja (bez odmora)
    Zgib – uski hvat, prsti okrenuti prema naprijed - 3 serije od 8-10 ponavljanja (1 minuta odmora)
    Superset #2:
    Potisak bučicama na ravnoj klupici - 3 serije od 10-12 ponavljanja (bez odmora)
    Zgib – neutralni hvat, dlanovi okrenuti jedan prema drugome - 3 serije 10-12 ponavljanja
    (1 minuta odmora)
    Superset #3:
    Hammer pregib bučicama - 3 serije 8-10 ponavljanja (bez odmora)
    Ekstenzija tricepsa bučicom iznad glave - 3 serije 8-10 ponavljanja (1 minuta odmora)
    Superset #4:
    Biceps pregib bučicama na scott klupi - 3 serije 10-12 ponavljanja (bez odmora)
    Triceps ekstenzija sa sajlom - 3 serije 10-12 ponavljanja (1 minuta odmora)
    Trbušnjaci s podignutim koljenima - 3 serije od 15-20 ponavljanja (1 minuta odmora)



    Utorak: bedra/zadnja loža/ramena/listovi/donji trbušni mišići
    Superset #1:
    Široki čučnjevi - 3 serije 8-10 ponavljanja (bez odmora)
    Deadlift bučicama s ispruženim nogama - 3 serija 8-10 ponavljanja (1 minuta odmora)
    Superset #2:
    Nožna ekstenzija - 3 serije 10-12 ponavljanja (bez odmora)
    Zadnja loža u ležećem položaju - 3 serije od 10-12 ponavljanja (1 minuta odmora)
    Superset #3:
    Lateralna bočna podizanja bučicama - 3 serije 8-10 ponavljanja (bez odmora)
    Podizanje listova u stajaćem položaju 3 seta 8-10 ponavljanja (1 minuta odmora)
    Superset #4:
    Lateralna bočna podizanja bučicama u pretklonu - 3 serije 10-12 ponavljanja (bez odmora)
    Podizanje listova u sjedećem položaju - 3 serije 10-12 ponavljanja (1 minuta odmora)
    Podizanje nogu u visećem položaju - 3 serije 15-20 ponavljanja (1 minuta odmora)

    Četvrtak: prsa/leđa/biceps/triceps
    Superset izmijenjenog sastava #1:
    Kosi bench press - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (90 sekundi odmora)
    Zgib – uski hvat, prsti okrenuti prema tijelu - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (90 sekundi odmora)

    Superset izmijenjenog sastava #2:
    Dipsevi - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (90 sekundi odmora)
    Zgib- široki hvat, prsti okrenuti prema naprijed - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (90 sekundi odmora)
    Superset izmijenjenog sastava #3:
    Biceps pregib E-Z šipkom - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (60 sekundi odmora)
    Bench press uskim hvatom - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (60 sekundi odmora)
    Superset izmijenjenog sastava #4:
    Biceps pregib E-Z šipkom na scott klupi - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (60 sekundi odmora)
    Ležeći francuski potisak - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (bez odmora)
    Trbušnjaci s podignutim koljenima 3 seta od 8, 6, 4 ponavljanja (60 sekundi odmora)

    Petak: bedra/zadnja loža/ramena/listovi
    Superset izmijenjenog sastava #1:
    Čučnjevi srednjeg razmaka nogu - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (90 sekundi odmora)
    Zadnja loža u ležećem položaju - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (90 sekundi odmora)
    Superset izmijenjenog sastava #2:
    Nožni potisak - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (90 sekundi odmora)
    Deadlift bučicama s ispruženim nogama - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (90 sekundi odmora)

    Superset izmijenjenog sastava #3:
    Vojni potisak u sjedećem položaju - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (60 sekundi odmora)
    Nožni potisak prstima za listove - 3 serije od 10, 8, 6 ponavljanja (60 sekundi odmora)
    Superset izmijenjenog sastava #4:
    Okomito veslanje za ramena - 3 serije od 8, 6, 4 ponavljanja (60 sekundi odmora)
    Podizanje listova u stajaćem položaju - 3 serije od 10, 8, 6 ponavljanja (bez odmora)
    Podizanje nogu u ležećem položaju - 3 serije od 10, 8, 6 ponavljanja (60 sekundi odmora)

    0 Not allowed!

  2. # ADS
    BB
    Oglasnik
    Pristupio/la
    May 2011
    Poruke
    372
     

  3. #2
    Vježbač Guru ibro10 avatar
    Pristupio/la
    Feb 2011
    Visina (cm)
    175
    Težina (kg)
    71
    Lokacija
    -Kod tvoje cure u stanu
    Godine
    24
    Poruke
    583
    Points
    15,385
    Level
    1
    Points: 15,385, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    Achievements:
    Tagger Second ClassRecommendation Second ClassVeteran10000 Experience Points
    Thumbs Up
    Received: 10
    Given: 2
    Stanje reputacije
    9

    Re: Program za masu u super serijama - vase misljenje?

    ako se tebi tako svidja samo ti radi,ja nikad al nikad nebi to radio zna se sta spada pod ''normalno'' i toga se drzi !

    0 Not allowed!

  4. #3
    Iskusnjara Mr. Olympia Mir7a avatar
    Pristupio/la
    Apr 2010
    Poruke
    1,933
    Points
    19,528
    Level
    1
    Points: 19,528, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 1.1%
    Achievements:
    Veteran10000 Experience Points
    Thumbs Up
    Received: 0
    Given: 0
    Stanje reputacije
    0

    Re: Program za masu u super serijama - vase misljenje?

    a bože programa. superset letenja za srednje rame i podizanje na listove!!11

    glupost. superset (znači 2 vježbe bez pauze) nema smisla ako se koristi na potpuno različitim mišićnim skupinama. (osim aerobnog, ali glupo je namjerno smanjivat performanse na treningu kako bi dobio nešto aerobnog rada, osim ako to nisu prave superserije/giga serije/drop set/restpause...itditid)

    0 Not allowed!
    ne repam o politici možda bi trebo,
    politika je mala ljadro još je nisam jebo

Visitors found this page by searching for:

super serije za masu

superserije za masu

serije za masu

vojni potisak u sjedećem položajusuper serijeprogram za masutrening u super serijamasuper setovi za ramenatrening u superserijamadeadlift bučicama s ispruženim nogamasuper setovi za ledjasuper setloza serija 8super setovi za masuprogram sa serijamasuper setovi leda prsaserije i vjezbe za masusuper serije programsupersetovi ramenasuperset prsa leđavježbanje u superserijamaprogram treninga u super serijamaprogram superserijamatrening u superserijama za masusuper setovi
SEO Blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove
  •