Marketing
Naslovnica Prehrana Suplementi Nove spoznaje o selenu i prevenciji raka prostate!

Nove spoznaje o selenu i prevenciji raka prostate!

Veličina teksta: a a a a

Selen je poznat kao jedan od najpopularnijih antioksidanata koji ima reputaciju borca protiv tumorskih oboljenja i raka, posebice raka prostate.
Već dulje vrijeme znanstvenici postavljaju pitanje da li nam suplementarno uzimanje određenih antioksidanata može i naškoditi.

Prema novoj studiji potvrđeno je da može!

To tvrdi dr. David J. Waters, sa "Gerald P. Murphy Cancer Foundation" iz West Lafayette, Indiana, SAD.

Nedavna studija provedena na skoro 1000 muškaraca, koja je izdana je ovih dana u "Journal of the National Cancer Institute", došla je do vrlo važnog otkrića vezanog uz unošenje suplemenata selena u preventivne svrhe. Prema studiji, muškarci sa najnižom prirodnom razinom selena u tijelu su u razdoblju od 4.5 godine uzimali suplement selena. Ispostavilo se da su smanjili rizik od pojave karcinoma prostate za impresivnih 92%. Nažalost, muškarci koji su započeli suplementaciju sa već početno prirodno visokom razinom selena u tijelu, povećali su rizik za 88%.

Iz ovoga se ispostavlja da prije suplementacije selenom, a možda i nekim drugim antioksidantima, trebamo znati prirodni status određene tvari u tijelu, te u skladu sa time i odrediti suplementaciju.

Više o tome na stranici www.seleniumhealthtest.com

Vezano uz ovu temu pogledajte video "selen i dijabetes"

Komentari Molimo vas da ne komentirate niti postavljate pitanja nevezana uz članak

Komentiraj članak Obavezna polja su označena sa *

If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 Anti-spam kod:
 

Oglasi

marketing
newsletter